Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Καινούργιος Διευθυντής και στο Γυμνάσιο Μεγαλοχωρίου.

Υπογράφηκαν  από την Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας οι αποφάσεις για την τοποθέτηση των νέων διευθυντών σε όλες τις σχολικές μονάδες α/βαθμιας και β/βαθμιας εκπαίδευσης Θεσσαλίας.

Καινούργιος Διευθυντής στο Γυμνάσιο Μεγαλοχωρίου αναλαμβάνει ο
κ.Κωνσταντίνος Γούλας



Να ευχηθούμε στον κ. Κωνσταντίνο Γούλα, καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.